• Snel geleverd
  • Officieel ISOduct dealer
  • Installatie mogelijk

Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wanneer u een product bij Vuurdelig.nl aanschaft, is er altijd een wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat u recht heeft op een goed product dat is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is er sprake van een beschadigd, een incompleet of een kapot artikel? Dan heeft u recht op een gratis reparatie, teruggave van uw geld of een nieuw product. Naast de wettelijke garantie is er ook sprake van een fabrieksgarantie. Hoelang die garantie duurt, verschilt per product. Sommige merken leveren tot wel 10 jaar garantie. Fabrieksgarantie doet niks af aan de wettelijke rechten van de consument. Er is geen mogelijkheid om garantie bij te kopen. De exacte lengte van de fabrieksgarantie is terug te vinden in de gebruikershandleiding van uw specifieke haard of ketel.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vuurdelig.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, of bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Deze kunt u dan aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Daarnaast kunt u uw klacht voorleggen aan het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Opmerkingen

Vuurdelig is niet aansprakelijk voor gas- of energiekosten bij tijdelijke buitenwerking van onze producten.

Bij een online aankoop is het afstellen/inregelen van de kachel niet inbegrepen.

Hout, pellet, elektrische en gashaarden worden verkocht als bij verwarming en niet als hoofdverwarming

Is er een onderdeel defect en zal vervangen moeten worden binnen de garantie termijn, dan betaald u alleen de arbeid en of reis-voorrijdkosten.Afhankelijk hoe het defect is ontstaan.

Hulp nodig bij je aankoop?

Garantie en klachten

Of gebruik een van onze andere contactmogelijkheden

Showroom uitsluitend op afspraak geopend